beantwoord

SPOOR

• 14 March 2014
  • 17 reacties
  • 1083 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
IK heb geen SPOOR ontvangen en weet niet waar ik dat aan kan melden
icon

Beste antwoord door Robby NS 14 March 2014, 15:10

Hi Joy, ik kan t ook voor je wijzigen. Als je mij in een privébericht je NAW gegevens stuurt kan pas ik het voor je aan in ons klant systeem.

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 1
Hoi joy,

Neem contact op met NS Klantenservice via 0900 202 11 63
of www.fb.com/nederlandsespoorwegen. Zij kunnen je verder helpen.

Succes!
Badge
Hi Joy, ik kan t ook voor je wijzigen. Als je mij in een privébericht je NAW gegevens stuurt kan pas ik het voor je aan in ons klant systeem.
Wat zijn NAW gegevens?
NAW = Naam, Adres en Woonplaats.
Ook ik heb de Spoor van maart en van juni weer niet ontvangen. Ik heb al heel lang een abonnement en steeds zijn er weer perioden dat ik het blad niet ontvang. Van het niet ontvangen van het nummer van maart baalde ik helemaal, want daar bleek een actie in te staan "2e kaartje gratis voor Vaslav- theatervoorstelling". Omdat ik Spoor niet had gekregen en dus van de actie niets wist, heb ik 2 kaartjes gekocht en dus ook 2 betaald. Scheelde me ruim 30 euro!
Ik kan de klantenservice bellen, maar dat kost me weer fijn 10 cent per minuut, terwijl het niet MIJN fout is, dat ik het blad regelmatig niet krijg.
Reputatie 6
Hoi jessica123,

zelf had ik hetzelfde probleem. Ik heb via de virtuele assistent Eva een email gestuurd (https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent) en hier inmiddels antwoord op gehad.

Wellicht het proberen waard?
Ik ga het in ieder geval proberen , bedankt! Misschien helpt een email wel, want met chatten met Eva kom je echt geen steek verder, heb ik gemerkt.
Reputatie 6
Eva is inderdaad niet zo slim.
Als je haar zegt dat je een email wilt sturen helpt ze je verder als het goed is.
Reputatie 4
Badge
Heb ook al 2 keer moeten vragen om een SPOOR ondanks dat het volgens de klantenservice wél goed in hun systeem staat dat ik het wel wil ontvangen. Heb maar gewoon elke 3 maanden een herinnering in mijn agenda gezet.

Contact met NS hoeft geen 10 cent/minuut te kosten. Mail of Bel gewoon 030-7515155.

(Al heb ik geen vertrouwen meer in de telefonische klantenservice sinds het liegen en bedriegen rondom de coulance-regeling voordeelurenabonnement verlenging uitgestudeerden terwijl de e-mail klantenservice altijd snel en juiste antwoorden gaf. Zitten daar dezelfde mensen of zijn dit aparte afdelingen?
Ja bij mij komt hij ook dan wel en dan niet. Terwijl al mijn gegevens wel goed in het systeem staan. Ook het gele gratis hoesje kwam niet aan.

Echt raar allemaal.
Badge
Bij mij is het ook al een tijd geleden dat ik Spoor heb ontvangen. Is er nu weer een nieuwe editie dan?
Bij mij is het ook al een tijd geleden dat ik Spoor heb ontvangen. Is er nu weer een nieuwe editie dan?

Ja, vorige week ofzo
Badge

Ja, vorige week ofzo

Dan moet ik toch maar eens contact opnemen met NS om te kijken waarom ik Spoor niet krijg!
Rond 5 juni is de nieuwe SPOOR weer verschenen en verstuurd. Inmiddels zou iedereen met een abonnement het magazine al moeten hebben ontvangen. Indien je deze niet hebt ontvangen, stuur dan een privébericht met NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer. Op die manier kunnen wij voor je nakijken waarom je SPOOR niet hebt ontvangen. Contact opnemen met de Klantenservice is uiteraard ook een mogelijkheid.
Rond 5 juni is de nieuwe SPOOR weer verschenen en verstuurd. Inmiddels zou iedereen met een abonnement het magazine al moeten hebben ontvangen. Indien je deze niet hebt ontvangen, stuur dan een privébericht met NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer. Op die manier kunnen wij voor je nakijken waarom je SPOOR niet hebt ontvangen. Contact opnemen met de Klantenservice is uiteraard ook een mogelijkheid.

Hoezo gaat dit zo vaak fout ?

Ik heb het boekje van Spoordeelweken ook nog niet gehad. Goed het kan nog komen deze week, maar ik heb geen Spoor gekregen (inmiddels wel na gevraagd) geen geel hoesje (ook al aangevraagd) en mijn NAW gegevens kloppen gewoon.
Het vervolg van de Spoorsoap: in juli met de klantenservice gebeld. Daar ontdekten ze dat ik in het systeem stond als "niet-ontvanger-van-Spoor". Hoe dat kwam (ik heb al jaren een voordeelurenkaart) konden ze me niet vertellen,maar ze zouden het in orde maken en ik zou nu voortaan weer gewoon Spoor ontvangen. De Spoor van juni kreeg ik thuisgestuurd. Deze kwam helaas net te laat om van de treinkaartjesactie naar Breda gebruik te kunnen maken. Voor de zoveelste keer viste ik dus achter het net met een actie, omdat ik de Spoor niet ontvangen had. Maar alles zou goed komen, want ik zat nu weer "in het systeem"!
September 2014: ik bel met een vriendin en die vertelt me over de nieuwe Spoor. Nieuwe Spoor....Zowel ik als mijn familieleden hebben geen Spoor gezien. Ik bel weer met de klantenservice. Nee, er staat in ons systeem dat u de Spoor niet ontvangt, ik maak het voor u in orde. Op mijn opmerking, dat ze dat in juli ook al hadden gedaan bleef het even stil. Ik krijg hem weer nagezonden maar ik word hier erg moe van. En nu maar hopen dat ik niet weer een aanbieding heb gemist.......:(
Het vervolg van de Spoorsoap: in juli met de klantenservice gebeld. Daar ontdekten ze dat ik in het systeem stond als "niet-ontvanger-van-Spoor". Hoe dat kwam (ik heb al jaren een voordeelurenkaart) konden ze me niet vertellen,maar ze zouden het in orde maken en ik zou nu voortaan weer gewoon Spoor ontvangen. De Spoor van juni kreeg ik thuisgestuurd. Deze kwam helaas net te laat om van de treinkaartjesactie naar Breda gebruik te kunnen maken. Voor de zoveelste keer viste ik dus achter het net met een actie, omdat ik de Spoor niet ontvangen had. Maar alles zou goed komen, want ik zat nu weer "in het systeem"!
September 2014: ik bel met een vriendin en die vertelt me over de nieuwe Spoor. Nieuwe Spoor....Zowel ik als mijn familieleden hebben geen Spoor gezien. Ik bel weer met de klantenservice. Nee, er staat in ons systeem dat u de Spoor niet ontvangt, ik maak het voor u in orde. Op mijn opmerking, dat ze dat in juli ook al hadden gedaan bleef het even stil. Ik krijg hem weer nagezonden maar ik word hier erg moe van. En nu maar hopen dat ik niet weer een aanbieding heb gemist.......:(

Reageer