beantwoord

Spoor september 2021 niet ontvangen

• 2 October 2021
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 5886 reacties

2 abonnementen op 2 verschillen kaarten en toch lukt het niet om een Spoor te sturen.

In september zou er een digitale spoor uitkomen. Het is nu oktober en geen Spoor gehad, net als de de vorige edities die ik niet heb gekregen.

icon

Beste antwoord door Robert B 2 October 2021, 13:31

Bekijk origineel

3 reacties

Wat gek dat je Spoor niet ontvangt, MoDe. De instellingen in jouw Mijn NS staan goed? 

Om dit te checken volg je de volgende stappen:

1 Log in bij Mijn NS
 2 Je komt in het dashboard. Klik rechtsboven op de pijl die naar beneden wijst. Kies 'Gegevens'
 3 Scroll naar beneden daar vind je 'Notificaties en updates': SPOOR valt onder Aanbiedingen:
Aanmelden: vink 'Post' aan en afmelden: vink 'Post'  uit

4     Klik op 'Opslaan'

Ik zie trouwens dat de laatste Spoor van dit jaar zowel digitaal als in print verschijnt. Deze komt rond 26 november. De vorige uitgave was 24 september en deze was alleen digitaal. 

Badge +3

De optie Post zou niet uit moeten maken, zolang E-mail aan staat zou je SPOOR digitaal moeten ontvangen.

De laatste versie vind je in ieder geval op https://spoormagazine.ns.nl

Als zowel Post als E-mail aan staat dan kreeg je een tijdje terug alleen de digitale versie (scheelt papier) maar daar waren de nodige klachten over en zou opgelost moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +3

De optie Post zou niet uit moeten maken, zolang E-mail aan staat zou je SPOOR digitaal moeten ontvangen.

De laatste versie vind je in ieder geval op https://spoormagazine.ns.nl

Als zowel Post als E-mail aan staat dan kreeg je een tijdje terug alleen de digitale versie (scheelt papier) maar daar waren de nodige klachten over en zou opgelost moeten zijn.

Dit antwoord lost mijn probleem van het sinds 2e helft van 2020 niet ontvangen van Spoor en andere aanbiedingen/nieuwsmailingen niet op. Mijn instellingen staan goed, net gecheckt en daar is in december 2020 ook nog naar gekeken door klantenservice.

Enige mails die ik wel ontving was van melding klaarstaan keuzedagen. Laatste mail van NS is van 31-7-21 met melding dat keuzedag klaar staat. Over klaarstaan van keuzedagen 27-8-21 (abonnement 1) en 30-9-21 (abonnement 2) geen mail ontvangen.

Reageer