beantwoord

Spoordeelwinkel

  • 10 april 2019
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Beste,
ik heb een kaart van €19,- gekocht op spoordeelwinkel. Echter heb ik een verkeerde datum ingevuld. Kan ik dit laten annuleren en veranderen?

groet,
marijn
icon

Beste antwoord door Robert B 10 april 2019, 20:04

Welkom bij de NS Community!

Na het 'verzilveren' (dus reisdatum kiezen en naam invullen) krijg je een mailtje van NS Reizigers met als onderwerp Zo haal je je tickets op. Daarin staat een link om je ze in de app te importeren of uit te printen.

Klik daar NIET op, want dan heb je een geldig ticket in je bezit en dat is niet meer te wijzigen.

Neem contact op met de klantenservice https://www.ns.nl/klantenservice/contact om die link ongeldig te maken en je een nieuwe code te sturen.

Via https://www.ns.nl/spoordeelwinkel vind je onderaan de pagina ook contactopties (chat, WhatsApp en telefonisch via 088 672 1002) maar ik denk dat die je naar NS doorverwijzen omdat die het verzilveren en de verdere afhandeling dus doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Na het 'verzilveren' (dus reisdatum kiezen en naam invullen) krijg je een mailtje van NS Reizigers met als onderwerp Zo haal je je tickets op. Daarin staat een link om je ze in de app te importeren of uit te printen.

Klik daar NIET op, want dan heb je een geldig ticket in je bezit en dat is niet meer te wijzigen.

Neem contact op met de klantenservice https://www.ns.nl/klantenservice/contact om die link ongeldig te maken en je een nieuwe code te sturen.

Via https://www.ns.nl/spoordeelwinkel vind je onderaan de pagina ook contactopties (chat, WhatsApp en telefonisch via 088 672 1002) maar ik denk dat die je naar NS doorverwijzen omdat die het verzilveren en de verdere afhandeling dus doen.

Reageer