beantwoord

Staking 28 mei e-ticket compensatie

  • 5 juni 2019
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Door de staking heb ik geen gebruik kunnen maken van de eerder gekochte trein kaart Schiphol Emmen ook vervangend vervoor moeten regelen graag een compensatie vr gr m. Luczycki

Edit: afbeeldingen E-tickets verwijderd.
icon

Beste antwoord door MoDe 5 juni 2019, 17:53

U kunt contact opnemen met de klantenservice van NS via twitter, facebook waarbij u in een PB naast uw NAW gegevens de mogelijkheid heeft om een kopie van uw ticket mee te sturen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
U kunt contact opnemen met de klantenservice van NS via twitter, facebook waarbij u in een PB naast uw NAW gegevens de mogelijkheid heeft om een kopie van uw ticket mee te sturen.
Reputatie 7
Badge +4
https://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/vergoeding-staking.html

Houdt u er wel rekening mee dat de vergoeding, als die wordt gegeven, beperkt is.
Beste knut, welkom bij de NS Community.

Ik heb de afbeeldingen van je E-tickets verwijderd, om te voorkomen dat er misbruik van wordt gemaakt. Wat MoDe al aangeeft, kan je het beste contact opnemen met de klantenservice, zodat er direct met je mee kan worden gekeken. Als je een privĂ© bericht (via Facebook) of DM (via Twitter) stuurt, dan kan je uiteraard wel de print screens meesturen. Graag zelfs. 🙂

Reageer