beantwoord

Stalling op rekening

• 8 januari 2021
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Volgens mijn reishistorie zou ik mijn fiets 15 dagen hebben gestald, terwijl dit niet het geval is. Er staat: “Stalling op rekening (normaal tarief) Tilburg Noord 25-10-2020 12:29:07 - 07-11-2020 18:24:22”. Dit heeft me € 16,25 gekost. Ik vroeg me af op welke manier ik dit geld terug zou kunnen krijgen? 

Ik ben een studente in Tilburg die elke dag haar fiets nodig heeft om van A naar B te komen. Ik heb niet eens een rijbewijs en had in die periode fysieke colleges en andere verplichtingen waar ik met de fiets naartoe ging. 

Ik heb echter wel twee OV-kaarten, waardoor ik waarschijnlijk met de ene pas heb ingecheckt en met de verkeerde pas heb uitgecheckt. Ik heb namelijk doordeweeks meerdere treinritten gemaakt, zowel vanaf als naar Tilburg, wat het nog onwaarschijnlijker maakt dat ik mijn fiets al die tijd op het station (waar ik meerdere keren langskom) zou laten staan.

Groetjes,

Charlotte Mutsaers

icon

Beste antwoord door MoDe 8 januari 2021, 17:20

Allereerst is het handig om de 2verschillende OV chipkaart en te merken en te onthouden welke je meeneemt. Maar als alleen de chipkaart meeneemt waarmee je die dag reist dan moet het niet fout kunnen gaan met het stallen.

Kan het kloppen dat de fiets op sommige dagen langer dan 24 uur in de stalling heeft gestaan?

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je dus telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS kklantenservice

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Allereerst is het handig om de 2verschillende OV chipkaart en te merken en te onthouden welke je meeneemt. Maar als alleen de chipkaart meeneemt waarmee je die dag reist dan moet het niet fout kunnen gaan met het stallen.

Kan het kloppen dat de fiets op sommige dagen langer dan 24 uur in de stalling heeft gestaan?