beantwoord

Storing bij inchecken

• 5 december 2015
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Op station Tilburg was er een storing met het inchecken. Er werd omgeroepen dat ik bij de kaartautomaat een kaartje moesten kopen om toch te mogen reizen. Zo gezegd zo gedaan. Normaal reis ik in het weekend met 40% korting van Tilburg naar Culemborg. Ik betaal dan 5,70. Nu moest ik 10,50 betalen voor het papieren kaartje. Hoe kan ik het verschil (4,80) terugvragen? Want er was immers een storing, en ik had geen andere optie dan een papieren kaartje te kopen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 december 2015, 12:02

U kunt hiervoor restitutie aanvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt hiervoor restitutie aanvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer