beantwoord

storing bij inchecken

  • 29 december 2015
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

gister wilde ik inchecken met een 1 dag ov vrij kaartje, maar poortje weigerde want er was een storing. is mijn kaartje dan nu nog gewoon geldig? staat op t/m 31 december.
icon

Beste antwoord door Loes 29 december 2015, 19:16

Dat probleem is bekend. Uw kaart heeft een chip en die is helaas verkeerd geprogrammeerd, nl tot en met 17 december 2015.

Ik weet niet of u ook met de bus, tram of metro wilt reizen, maar op een station met servicebalie / OV servicewinkel kan er iig een dagkaart voor afgegeven worden. Andere oplossing voor alleen de trein is dat de betreffende hoofdconducteur de kaart inneemt en daarvoor een kosteloos vervoersbewijs teruggeeft.

De laatste oplossing is via de klantenservice. Snelst te bereiken op nr 030-7515155 of via Twitter of wacht tot een moderator op dit topic komt.



We hebben als treinpersoneel hier duidelijke instructie over gekregen en ik hoop dat het voor u snel wordt opgelost.
Bekijk origineel

2 reacties

Dat probleem is bekend. Uw kaart heeft een chip en die is helaas verkeerd geprogrammeerd, nl tot en met 17 december 2015.
Ik weet niet of u ook met de bus, tram of metro wilt reizen, maar op een station met servicebalie / OV servicewinkel kan er iig een dagkaart voor afgegeven worden. Andere oplossing voor alleen de trein is dat de betreffende hoofdconducteur de kaart inneemt en daarvoor een kosteloos vervoersbewijs teruggeeft.
De laatste oplossing is via de klantenservice. Snelst te bereiken op nr 030-7515155 of via Twitter of wacht tot een moderator op dit topic komt.

We hebben als treinpersoneel hier duidelijke instructie over gekregen en ik hoop dat het voor u snel wordt opgelost.
Dat probleem is bekend. Uw kaart heeft een chip en die is helaas verkeerd geprogrammeerd, nl tot en met 17 december 2015.
Ik weet niet of u ook met de bus, tram of metro wilt reizen, maar op een station met servicebalie / OV servicewinkel kan er iig een dagkaart voor afgegeven worden. Andere oplossing voor alleen de trein is dat de betreffende hoofdconducteur de kaart inneemt en daarvoor een kosteloos vervoersbewijs teruggeeft.
De laatste oplossing is via de klantenservice. Snelst te bereiken op nr 030-7515155 of via Twitter of wacht tot een moderator op dit topic komt.

We hebben als treinpersoneel hier duidelijke instructie over gekregen en ik hoop dat het voor u snel wordt opgelost.


Dankjewel voor je snelle reactie

Reageer