beantwoord

storing NS app

  • 2 October 2021
  • 4 reacties
  • 1426 Bekeken

Ik kan geen gegevens inzien in de ns app. Mijn man heeft nu ook de ns app maar bij hem kan ik de samenreiskorting niet aanzetten want dat staat er niet bij. Wat kan ik hier aan doen ?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 2 October 2021, 15:43

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag en welkom bij de NS Community HelmaL1974

Jammer dat het inloggen niet lukt. We hebben inderdaad op dit moment een storing met Mijn NS. Lukt het je wel om via de website in te loggen? Daar kan je ook Samenereiskorting aanzetten. Mocht het alsnog niet lukken, dan kan je contact opnemen met de klantenservice. Wellicht is het mogelijk om achteraf de gemiste korting terug te krijgen, omdat je het niet aan kunt zetten. 

Badge +3

Het is een flinke storing dus zowel Mijn NS als de NS app werken niet.

Wegens de wachttijden bij de Klantenservice (telefoon) is bellen geen optie. DM via Twitter duurt ook lang (uren) las ik.

Dan maar compensatie achteraf vragen, met verwijzing naar dit topic.

Ik ervaar dezelfde problemen: zowel in de NS app als in MijnNS online kan ik geen klassenwissel doen omdat daar geen transacties zichtbaar zijn, zelfs mijn reis van vanmorgen staat er nu om 16:46 nog niet in. Nu betaal ik 1e klas terwijl ik 2e klas reis. 

Badge +3

Welkom bij de NS Community, @1414Marieke 

Het is inderdaad weer 'klote van de bok’, nu de website er ook weer uit ligt (van de app was al weken bekend).

Dat wordt dus contact opnemen voor je onterechte 1e klas reis, en hopen dat ze je tegemoet willen komen.

 

Reageer