beantwoord

Storing NS eticket kopen?

• 29 december 2014
  • 6 reacties
  • 334 Bekeken

Ik probeer nu al een aantal keren om een e-ticket te kopen op de website alleen krijg ik iedere keer de volgende melding: Helaas,
Er is iets misgegaan met uw bestelling.
Was u al bezig met betalen, neem dan contact op met Klantenservice, op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur: 0900-2021163 (€ 0,10 per minuut).
Ga anders terug naar uw winkelwagen en probeer het opnieuw.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik heb het ondertussen al 10 keer opnieuw geprobeerd.
icon

Beste antwoord door hamsterweken 29 december 2014, 17:45

Het lukt wel in safari, niet in chrome. Vreemd! In ieder geval nu opgelost excuus.
Bekijk origineel

6 reacties

Op welk moment in het bestelproces verschijnt die melding?
Nadat ik mijn bank heb aangevinkt, algemene voorwaarden vakjes etc heb aangevinkt en klik op de knop betalen. Ik heb het net weer geprobeerd en krijg wederom dezelfde melding. Het gaat mis als ik op betalen klik.
Ik koop overigens met enige regelmaat e-tickets (met name groepsretours) en ik heb deze melding nog niet eerder gehad. Ik wil nu een groepsretour voor de 31e kopen, dus vandaar mijn vraag!
Het lukt wel in safari, niet in chrome. Vreemd! In ieder geval nu opgelost excuus.
Hallo hamsterweken. Ik zie dat het gelukt is inmiddels? Soms kan het inderdaad helpen om een andere browser te proberen.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum overige producten verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Het is inderdaad inmiddels gelukt via safari. Een abonnement kopen lukt overigens ook niet via Chrome maar wel via safari. Vreemd! Lukte eerst altijd wel! Maar goed het is opgelost

Reageer