beantwoord

Storing pilot NS reis veilig

• 18 mei 2020
  • 10 reacties
  • 286 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Sinds vanochtend is het niet meer mogelijk om een eindstation te selecteren. Ook de feedback button werk niet. Meer deelnemers aan de pilo dit probleem? 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 18 mei 2020, 21:44

Jij ook bedankt, Arot. Fijn dat het weer werkt.

Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Arot, welkom bij de NS Community!

De was vanochtend trager dan normaal. Ondertussen zullen de performance zijn verbeterd, klopt dat?

Het werkte vanmiddag weer naat behoren. Dank voor de terugkoppeling. 

Jij ook bedankt, Arot. Fijn dat het weer werkt.

Reputatie 3

Ook nu 7.30 werkt ie niet.

Waarom gaan jullie uberhaubt door.

Ik doe mee aan de test maar ik merk dat reserveren me enorm beperkt als dat in de toekomst verplicht zou zijn.

Het geeft pas enige prikkels als.

- Reserveren kan tot 1 minuut voor vertrek.

- een complete treinreis kan reserveren

- 50% korting geeft.

Aangezien bovenstaand niet zal gaan gebeuren: Stop met de kolder.

Beste NS,

Als jullie een pilot neerzetten voor reserveren, zou het natuurlijk wel fijn zijn als die werkt.

Nu zijn IT en NS getuige de vele topics op dit forum niet de beste vrienden. Ik zou het advies van @huibfmaar overnemen en hier mee stoppen. Misschien wat IT-ers proberen op te werven die dit soort dingen wel kunnen. De reizigers als goedkope testers gebruiken voor een applicatie die frequent niet werkt lijkt mij niet eerlijk en niet de bedoeling. 

Waar lopen jullie precies tegen aan, Pingpong en huifb? Dan kan ik dit doorgeven. Ik verwacht dat de pilot voorlopig niet wordt stopgezet, juist omdat we dit soort dingen willen ervaren en kunnen voorkomen in de toekomst. 

kan vandaag niet op de site komen om mijn reis te registreren. is er een storing?

Hi Cagliari. Lukt het inmiddels weer om op de site te komen?

hoi! momenteel werkt het weer. zijn ook aanpassingen geweest zo te zien

Fijn dat het weer werkt Cagliari. Nog opvallende dingen die wil delen omtrent de aanpassingen?

Reageer