beantwoord

Strandde met eticket. Wil morgen opnieuw naar Groningen

• 18 januari 2018
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Ik vilde vandaag met eticket 15742981 van Den Haag Mariahoeve naar Groningen. Strandde in Leiden; net met bus terug. Wil morgen weer naar Groningen. Hoe?
icon

Beste antwoord door Denice NS 18 januari 2018, 21:46

Ik heb inmiddels contact gehad met André via een privébericht. Gezien de chaos van vandaag heb ik hem een nieuwe code gegeven zodat hij een nieuw ticket kan boeken :)

Op al onze kanalen is het momenteel erg druk. Om maar in de trend van vandaag te blijven: het loopt storm 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Hi André. Welkom op het Serviceforum!

Als je wilt mag je mij een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens 'stuur bericht'. Ik kijk dan graag op welke manier we je tegemoet kunnen komen.
NS, dank voor de onderscheiding met de rank Op het juiste spoor. Maar ik stelde een vraag en ik wacht op een antwoord. Vroeger kon je iemand bellen.
Badge +3
Dat mag ook.. 24 uur per dag 030 751 5155 maar het kan zomaar druk zijn!

Die ranks zijn een forum dingetje, ik ben geloof ik een driesterren koploper*** heeft te maken met aantal reacties en beantwoorde vragen. Het hartje als mensen je een smiley geven.. Verder heb je er niets aan, gewoon uit zetten in je profiel als het je stoort.
Ik heb inmiddels contact gehad met André via een privébericht. Gezien de chaos van vandaag heb ik hem een nieuwe code gegeven zodat hij een nieuw ticket kan boeken :)

Op al onze kanalen is het momenteel erg druk. Om maar in de trend van vandaag te blijven: het loopt storm 😉

Reageer