beantwoord

Studenten reisproduct kwijt, boete gekregen.

  • 17 februari 2018
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, twee weken terug heb ik mijn studenten reisproduct verloren en daardoor heb ik een boete gekregen. Ik heb daarna direct de oude pas geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. De boete heb ik al betaald, maar er is mij verteld dat ik deze kan declareren. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
icon

Beste antwoord door Robert B 17 februari 2018, 15:38

Welkom op het forum!

Als dit een eerste boete is kan je die € 50,- inderdaad wel terug krijgen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Via Twitter of telefoon 030 751 5155 is het snelst. Houd je boetekenmerk K×××××× (6 cijfers) bij de hand. Dit staat op het briefje dat je gekregen hebt maar ook op de brief/acceptgiro die je betaald hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Welkom op het forum!

Als dit een eerste boete is kan je die € 50,- inderdaad wel terug krijgen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Via Twitter of telefoon 030 751 5155 is het snelst. Houd je boetekenmerk K×××××× (6 cijfers) bij de hand. Dit staat op het briefje dat je gekregen hebt maar ook op de brief/acceptgiro die je betaald hebt.

Reageer