beantwoord

Stuk met de bus reizen

• 9 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 238 Bekeken

Is stuk bus reis ,bij treinkaartje inbegrepen?
icon

Beste antwoord door masd 9 augustus 2019, 16:37

Vervangend busvervoer bij storingen/werkzaamheden op trajecten waar normaal gesproken wel treinen rijden, is bij het treinkaartje inbegrepen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Vervangend busvervoer bij storingen/werkzaamheden op trajecten waar normaal gesproken wel treinen rijden, is bij het treinkaartje inbegrepen.
Planning geeft aan laatste stuk bus.
Zit deze er ook bij?
Misschien handig als je even je traject aangeeft, dan kunnen we meekijken of het treinvervangend vervoer betreft of een reguliere busverbinding.
Ja zit er bij.
Valt mij trouwens op dat ze nooit controleren op vervoersbewijzen in die NS-bussen. Kwaadwillenden zouden dus zomaar uit kunnen checken op het laatste station waar ze op de bus stappen en het laatste stukje gratis meegaan in de bus.
Reputatie 3
Ja zit er bij.
Valt mij trouwens op dat ze nooit controleren op vervoersbewijzen in die NS-bussen. Kwaadwillenden zouden dus zomaar uit kunnen checken op het laatste station waar ze op de bus stappen en het laatste stukje gratis meegaan in de bus.

Knappe conclusie als je niet weet waar TS vandaan komt en waar hij naar toe gaat.

Kan ik je vanavond inschakelen om de uitslag van de staatsloterij te voorspellen 😀, maat waarschijnlijk ben je met zo'n naam vanavond met hele andere dingen bezig.
Reputatie 7
Badge +3
Ja zit er bij.

Klopt, er wordt bij NS nooit gecontroleerd bij busvervoer, bij Arriva daarentegen altijd.
Reputatie 7
Badge +2
In de bus wordt niet gecontroleerd maar ik zag in april wel op station Leiden dat er iemand met een NS hesje bij de tijdelijke CiCo stond en daar wel checkte of mensen incheckten voor de bus naar het Transferium. Geen idee of dat bij andere werkzaamheden ook zo is.

Ja zit er bij.
Knappe conclusie als je niet weet waar TS vandaan komt en waar hij naar toe gaat.

Kan ik je vanavond inschakelen om de uitslag van de staatsloterij te voorspellen 😀, maat waarschijnlijk ben je met zo'n naam vanavond met hele andere dingen bezig.

Waar heb jij het nou weer over?
Ik concludeer trouwens helemaal niks, ik geef slechts advies (gratis nog wel!)

Reageer