beantwoord

Superdal e-ticket storing dubbele kosten

• 30 januari 2019
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Reputatie 2
Hallo.

Ik heb vorige maand een superdal aangevraagd van ns extra maar met de keuze kies datum later vanwege de sneeuw voorspelling tot kort voor mijn reis gwacht met activeren bij het activeren kreeg ik steeds de melding probeer het later opnieuw op een gegeven moment was het bijna de tijd dat ik moest reizen klanten service gebeld . Couponcode was iets niet goed mee werd een nieuwe gestuurd . Mail kwam maar niet dus bellen weer zeiden ze komt er straks echt aan ondertussen kwam de trein maar had ik nog steeds geen ticket om een boete te voorkomen maar ingecheckt en toen het opgelost was eindelijk uitgecheckt maar ondertussen al wel 6.14 euro aan dubbele reiskosten deze zou ik graag terug willen
icon

Beste antwoord door Jouke NS 30 januari 2019, 13:30

Wat spijtig dat je geen gebruik hebt kunnen maken van deze actie, Peter91. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via Sociale Media of Live Chat. Mijn collega's gaan dan kijken wat we voor je kunnen doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Wat spijtig dat je geen gebruik hebt kunnen maken van deze actie, Peter91. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via Sociale Media of Live Chat. Mijn collega's gaan dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Reageer