beantwoord

Te hoge factuur OV-fiets

• 21 november 2014
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Afgelopen juli is er een OV-fiets die ik geleend had gestolen. Nadat ik de fietssleutel en het proces-verbaal heb opgestuurd kreeg ik bericht dat deze in goede orde is ontvangen. Het duurde echter tot september voordat de €50,- van mijn rekening is afgeschreven. Dit is alleen twee keer in rekening gebracht en dus heb ik €50,- teveel betaald. Ik heb al ontzettend veel mailtjes hierover verstuurd maar deze worden simpelweg niet meer beantwoord door de NS. Ook een telefoonnummer is niet te vinden.
Ik geloof dat het probleem niet zo moeilijk is, stort gewoon deze €50,-terug op mijn rekening.

Vriendelijke groeten,
Mathijs
icon

Beste antwoord door Marjan NS 21 november 2014, 15:11

Hallo Mathijsvm,

Kan je je NAW gegevens, geboortedatum, kaartnummer en emailadres naar mij toesturen in een privebericht? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Je stuurt een privebericht door op mijn naam te klikken. Daar kan je dan kiezen voor 'Stuur een bericht'.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Mathijsvm,

Kan je je NAW gegevens, geboortedatum, kaartnummer en emailadres naar mij toesturen in een privebericht? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Je stuurt een privebericht door op mijn naam te klikken. Daar kan je dan kiezen voor 'Stuur een bericht'.

Groet,
Marjan

Reageer