beantwoord

Te veel betaald..... krijg ik geld terug?

• 27 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Ik heb een E-Ticket aangemaakt voor een reisje Groningen naar Schiphol. Ik kreeg een FOUT melding, de betaling heeft NIET plaatsgevonden. Dus een volgende E-Ticket aanmaken. Nu alles goed, de betaling goedgekeurd en de E-Ticket uitgeprint. Op mijn bankafschrift zijn er nu wel TWEE E-Tickets afgehaald (of gemuteerd). Krijg ik nu mijn geld terug van de eerste e-ticket die een (betalings)foutmelding had??? Ik heb de Klantenservice opgebeld en er wordt gezegd dat ik het geld (van de eerste "foute" e-ticket) binnen een aantal werkdagen teruggestort krijgt. Ik ben benieuwd.
icon

Beste antwoord door Inge NS 27 oktober 2015, 16:09

Welkom op het forum ceespoll!
Vervelend dat je bij je eerste bestelling een foutmelding bij het betalen kreeg. Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven, dan wordt het normaal gesproken inderdaad binnen enkele dagen teruggestort. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je aanraden om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Het is het handigst om ons in dat geval te benaderen via Facebook of Twitter. Je kunt dan makkelijk een bijlage sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum ceespoll!
Vervelend dat je bij je eerste bestelling een foutmelding bij het betalen kreeg. Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven, dan wordt het normaal gesproken inderdaad binnen enkele dagen teruggestort. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je aanraden om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Het is het handigst om ons in dat geval te benaderen via Facebook of Twitter. Je kunt dan makkelijk een bijlage sturen.

Reageer