beantwoord

Te veel kaartjes gekocht

  • 4 januari 2017
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Ik heb van hoorn naar amsterdam centraal een retour gekocht alleen heb ik perongeluk 2 kaartjes gekocht ipv 1 kan ik dit geld terug krijgen
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 4 januari 2017, 21:23

Welkom op het NS Serviceforum Dorinda. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen. Zou je daarin NAW-gegevens en IBAN willen vermelden? Ik neem even aan dat het om etickets gaat? Zou je in dat geval het mailadres waarop je besteld hebt ook willen vermelden? Gaat het om éénmalige chipkaarten, dan graag de nummers op de kaartjes (beginnend met een aantal nullen) vermelden.

EDIT: (Nog) geen privébericht ontvangen.

In dit soort gevallen wil NS Klantenservice altijd kijken wat er mogelijk is.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Dorinda. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen. Zou je daarin NAW-gegevens en IBAN willen vermelden? Ik neem even aan dat het om etickets gaat? Zou je in dat geval het mailadres waarop je besteld hebt ook willen vermelden? Gaat het om éénmalige chipkaarten, dan graag de nummers op de kaartjes (beginnend met een aantal nullen) vermelden.

EDIT: (Nog) geen privébericht ontvangen.

In dit soort gevallen wil NS Klantenservice altijd kijken wat er mogelijk is.

Reageer