beantwoord

Technische problemen kaartservicenummer aanvragen

• 3 juni 2014
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Leny NS,

Je had me gevraagd een persoonlijk bericht te sturen, maar dit lukt niet. Ik krijg de melding dat ik daar niet geautoriseerd voor ben. Je had geantwoord op mijn onderstaande vraag. Ik kan daar ook geen reactie op geven (heel raar), vandaar maar dit nieuwe topic.

Goedendag,

Ik wil nu al een aantal weken een kaartservice code aanvragen, maar krijg constant de melding dat er technische problemen zijn. Ik vul gewoon het nummer in dat linksonder staat en begint met 3528.

Ik krijg deze melding meteen na het invullen van het nummer.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 3 juni 2014, 14:23

Dag Boekakis, ik heb even overlegd met Leny. Je mag mij wel even proberen een privébericht te sturen. Er is momenteel namelijk geen storing in het systeem, dus er gaat iets niet goed bij je account. Mocht het ook niet lukken om mij een privébericht te sturen dan kun je het proberen via Facebook (Nederlandse Spoorwegen), Twitter (NS_online) of natuurlijk via de reguliere Klantenservice. Groet Ramon
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Dag Boekakis, ik heb even overlegd met Leny. Je mag mij wel even proberen een privébericht te sturen. Er is momenteel namelijk geen storing in het systeem, dus er gaat iets niet goed bij je account. Mocht het ook niet lukken om mij een privébericht te sturen dan kun je het proberen via Facebook (Nederlandse Spoorwegen), Twitter (NS_online) of natuurlijk via de reguliere Klantenservice. Groet Ramon