beantwoord

Technische storing bij verzilveren actievandedag kaart

  • 27 juni 2019
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo,

Via actievandedag een mailtje gekregen met mijn 2 links naar de NS website om mijn kaartjes te verzilveren. Nu krijg ik alleen onderstaande melding en moet morgen met de trein. Wat is de snelst mogelijke manier dit op te lossen? Ga in ieder geval morgenochtend direct bellen.

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Rizana NS 28 juni 2019, 10:39

Goedemorgen CvdB en welkom bij de Community.

Wat goed dat het inmiddels werkt. Volgens mij was er gisteren een storing waardoor het niet ging zoals het hoort te gaan.
Ik wens je een goede treinreis vandaag.
Bekijk origineel

5 reacties

Je kan ook nu bellen klantenservice is 24/7 bereikbaar
Net al een kwartier in de wacht gezeten en toen weer verbroken. Heb niet de indruk dat je echt geholpen wordt op dit tijdstip eerlijk gezegd.
Net gekeken en de link doet t weer. Top!
Reputatie 3
Heb meerdere keren hier gelezen dat er geadviseerd werd je e-tickets zo laat mogelijk te verzilveren i.v.m. onvoorziene omstandigheden (ziekte of wat dan ook).
Zit dus zo te zien wel een risicootje aan dat de website het dan niet doet, en je dan dus helemaal niet met de trein kan...
Goedemorgen CvdB en welkom bij de Community.

Wat goed dat het inmiddels werkt. Volgens mij was er gisteren een storing waardoor het niet ging zoals het hoort te gaan.
Ik wens je een goede treinreis vandaag.

Reageer