beantwoord

Telefonisch contact met OV fiets klantenservice

• 11 September 2014
  • 3 reacties
  • 1130 Bekeken

Recent heb ik OV fiets gemaild met het verzoek mijn abbonement te beindigen per 20 september 2014. Ik kreeg gister een antwoord na 5 dagen met het bericht dat ik via een bepaalde link het abbonement kon opzeggen. Dus ik ben dat gaan doen maar ipv dat je een datum kan kiezen werd het per direct beindigd. Ik ben hier niet blij mee. Omdat ik momenteel nog een OV fiets bij mij heb. En tot de 20ste nog wel vaker een OV fiets wil huren. Ook staat er dat mijn abbonement sinds 1-7-2013 in is gegaan wat niet klopt. Ik heb deze pas sinds deze zomer. Ga nu niet voor de periode tot 20 september weer 10 EUR betalen voor het activeren van een abbonement. Ik wil dat dit z.s.m. opgelost wordt. Ik heb de klantenservice gisteren weer gemaild echter krijg je 4 tot 5 dagen later antwoord. Aub bel mij. Mvg, Anita
icon

Beste antwoord door Robby NS 11 September 2014, 09:07

Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Beste Anita, heb je voor mij je emailadres, NAW gegevens en OVchipkaartnummer in een priv├ębericht? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Vriendelijke groet, Robby
Hey Robby, Heb je net een privebericht gestuurd. Ik hoor van je. Mvg, Anita
Het probleem is nog steeds niet opgelost. Is er een andere NS medewerker die mij kan helpen? Volgens mij werkt Robby niet vandaag.

Reageer