beantwoord

terug storten ns groep e ticket

• 14 maart 2020
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

14 maart 2020

ik heb op 12 maart al contact gezocht via chat, maar helaas geen antwoord ontvangen. Door annulering van theater Beatrix theater voor 15 maart kunnen we geen grbtuik maken van onze groepsticket onder nummer 188832846 voor 7 personen.

Groepside  Z20301-1/7

Ik verzoek u derhalve de kosten van 73 euro terug te storten op de rekening ****

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator

icon

Beste antwoord door MoDe 14 maart 2020, 18:13

Dit is een reizigers-helpen-reizigersvommunity. Wij hebben geen enkele mogelijkheid om geld terug te storten.

Normaal gesproken is er geen restitutie mogelijkheid voor e-tickets. Nu er een uitzonderlijke situatie is, heeft NS aangegeven dat voor e-tickets gekocht voor afgelaste evenementen contact opgenomen kan worden met NS klantenservice bij voorkeur via Social media: Twitter of Facebook.

U heeft persoonlijke gegevens op een openbare Community gezet. Het beste kunt deze verwijderen.

Edit: @loklok8 was sneller

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Dit is een reizigers-helpen-reizigers community. Wij kunnen hier niet in interne systemen kijken en ook geen administratieve handelingen verrichten.

Hoewel het drukker is bij de klantenservice, kunt u het beste nogmaals contact opnemen met de klantenservice. Bij voorkeur via Twitter of Facebook of als u daar gebruik van maakt. De chat is namelijk nogal druk, maar blijft wel een alternatief als u niet van sociale media gebruik maakt of wilt gebruiken. 

Ik adviseer u verder om persoonlijke gegevens te verwijderen op dit openbare forum. 

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigersvommunity. Wij hebben geen enkele mogelijkheid om geld terug te storten.

Normaal gesproken is er geen restitutie mogelijkheid voor e-tickets. Nu er een uitzonderlijke situatie is, heeft NS aangegeven dat voor e-tickets gekocht voor afgelaste evenementen contact opgenomen kan worden met NS klantenservice bij voorkeur via Social media: Twitter of Facebook.

U heeft persoonlijke gegevens op een openbare Community gezet. Het beste kunt deze verwijderen.

Edit: @loklok8 was sneller

Reageer