terugbetaling

• 30 mei 2020
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Ik had 3kaartjes gekocht op 30-05-20 maar de eerste kreeg ik het kaartje niet binnen en de 2e was wel gelukt maar verkeerde begin halte en de 3e was wel gelukt maar ik heb nu 2x 7,40 van mijn rekening en zou dat wel graag terug willen maar er staat geen refund op jullie profiel 

4 reacties

Reputatie 5

Dit kunt u het beste afhandelen met de klantenservice van NS. 

Reputatie 7
Badge +3

Begrijp ik goed dat er voor 2 kaartjes is betaald en je 2 kaartjes hebt gekregen en je voor beide kaartjes geld terug wilt?

Voor een kaartje wat je niet gekregen hebt, maar ook niet betaald hebt l, kun je niets terugvragen.

Of je iets voor het kaartje met het verkeerde beginstation terug krijgt hangt af welk traject, datum en naam op beide kaartjes staat. In principe wordt er voor een e-ticket geen geld terug gegeven, omdat niet nagegaan kan worden of deze gebruikt is/wordt.

Neem contact op met de klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat. Zij kunnen kijken of zij je toch nog tegemoet kunnen komen.

Ja ik heb die eerste kaartje betaald er is ook het geld van me rekening gehaald maar die eticket  staat niet in me ns app en heb ook geen mail gehad 

Hoi Sestiny. Welkom bij de Community!

Heb je inmiddels contact gehad met onze Klantenservice? Wanneer je een ticket wel hebt betaald maar niet hebt ontvangen kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Het ticket kan dan alsnog naar je worden verzonden of worden gerestitueerd wanneer je zelf al een nieuw, identiek ticket hebt gekocht.

Reageer