beantwoord

terugbetaling van een treinreis

• 1 juli 2020
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Beste medewerker NS,

Ik heb een E-ticket gekocht voor een enkele reis Driebergen-Zeist naar Schiphol Airport op donderdag 2 juli [ticketnummer 19604240]. Omdat de vlucht is geannuleerd wil ik het E-ticket graag ongedaan maken en het geld terugontvangen. Graag uw aanwijzingen hoe dit te doen.

Vriendelijke groet,

Pieter Niers

icon

Beste antwoord door Sanne NS 1 juli 2020, 18:28

Hoi 40Lucebert45 en welkom op de NS Community! 

Wat loklok8 aangeeft is inderdaad het beste. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen dan met je meekijken en kijken of ze eventueel een uitzondering kunnen maken. Stuur hierbij ook de annulering van je vlucht mee. Let wel op dat als jij reeds je ticket hebt afgehaald, dit afgewezen kan worden. 

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb een E-ticket gekocht voor een enkele reis Driebergen-Zeist naar Schiphol Airport op donderdag 2 juli [ticketnummer 19604240]. Omdat de vlucht is geannuleerd wil ik het E-ticket graag ongedaan maken en het geld terugontvangen. Graag uw aanwijzingen hoe dit te doen.

Vriendelijke groet,

Pieter Niers

Reputatie 6
Badge +1

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Als uw ticket nog niet geopend/geprint of in de app is gezet, is restitutie sowieso mogelijk. Heeft u dat al wel gedaan, dan kunt u mogelijk uit coulance het geld terug nog krijgen, omdat uw reisdoel niet behaalt kan worden, maar dat is aan de klantenservice om dat te beoordelen. 

@40Lucebert45 

Zie ook de voorwaarden E ticket, artikel2.3:

• Een E-ticket kan niet worden ingeleverd en terugbetaald. Het wettelijke 
herroepingsrecht van 14 dagen geldt op grond van de wet niet voor E-tickets. De regeling 
“Geld terug bij vertraging” is wel van toepassing op E-tickets.

Hoi 40Lucebert45 en welkom op de NS Community! 

Wat loklok8 aangeeft is inderdaad het beste. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen dan met je meekijken en kijken of ze eventueel een uitzondering kunnen maken. Stuur hierbij ook de annulering van je vlucht mee. Let wel op dat als jij reeds je ticket hebt afgehaald, dit afgewezen kan worden. 

Reageer