beantwoord

Teruggave e-ticket ICE studentenkorting

• 24 August 2015
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb onlangs een combiticket voor de ICE en het stuk daarvoor binnen Nederland gekocht. Nu is alleen voor dat stuk binnen Nederland €8 in rekening gebracht, terwijl ik hier met mijn studentenOV op die dag gratis had moeten kunnen reizen. Weet iemand of het op een of andere manier mogelijk is om dit bedrag terug te krijgen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 24 August 2015, 15:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Gewoon nieuwsgierig, waar had je dat combiticket gekocht? Bij NS International of DB International, of ergens anders?
Gewoon nieuwsgierig, waar had je dat combiticket gekocht? Bij NS International of DB International, of ergens anders?

Volgens mij bij NS International. Maar mijn ouders hebben het allemaal in een keer geregeld met hun tickets. In elk geval is het allemaal telefonisch afgehandeld.
Maar je hebt dus niet ingecheckt met je StudentenOV? Dan is het toch gewoon een gevalletje van een misgelopen korting. Dat verlies zul je moeten lijden.
Reputatie 6
Badge +1

Volgens mij bij NS International. Maar mijn ouders hebben het allemaal in een keer geregeld met hun tickets. In elk geval is het allemaal telefonisch afgehandeld.

Bij boeken bij NS International kun je aangeven dat je in Nederland gratis mag reizen. Dat is in dit geval blijkbaar niet gedaan 😞 Of er dan iets terugbetaald kan worden zal een NS medewerker moeten zeggen...
Prima. Bedankt in elk geval!

Reageer