beantwoord

Teruggave korting na los kaartje kopen

• 5 juni 2015
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Op 23 mei kwam ik erachter dat ik mijn OV-chipkaart met dal voordeel abonnement verloren was. Diezelfde dag moest ik met de trein en heb ik twee losse kaartjes (heen en terugreis) gekocht zonder de 40% korting die ik normaal wel heb, maar niet op tijdens het kopen aan kon geven (ik reisde samen met iemand die ook een dal uren voordeel abonnement had). Nu is mijn vraag of ik wellicht die korting terug kan krijgen. Ik heb de kaartjes met transactiebonnetjes nog in mijn bezit.
icon

Beste antwoord door Marleen NS 6 juni 2015, 10:53

Hallo Loleko,

Zoals Thom aangeeft kan je inderdaad een verzoek indienen voor restitutie. Stuur hiervoor de originele kaartjes + een begeleidende brief met je gegevens naar de klantenservice.

Dat kan via het volgende adres:

NS Klantenservice

afdeling abonnementen

Postbus 2368

3500 GJ Utrecht
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De geld terug bij vergeten abonnement regeling wordt in de praktijk nog steeds toegepast. Even googlen bij 'geld terug bij vergeten abonnement NS' en u heeft een pdf. U kunt ook de Klantenservice bellen 030 7515155.
Hallo Loleko,

Zoals Thom aangeeft kan je inderdaad een verzoek indienen voor restitutie. Stuur hiervoor de originele kaartjes + een begeleidende brief met je gegevens naar de klantenservice.
Dat kan via het volgende adres:

NS Klantenservice
afdeling abonnementen
Postbus 2368
3500 GJ Utrecht

Reageer