Skip to main content

Met de check-out was t niet goed gegaan.

(Het gekke is dat het poortje wel open is gegaan) 

Nadat ik mijn factuur had ontvangen ,heb ik de check-out recht getrokken . Inmiddels heb ik bericht ontvangen v d NS maar in het te ontvangen bedrag wordt de korting niet doorberekend die in mijn NS flex dal abonnement is inbegrepen.

PS ik heb in t weekend gereisd en dan geldt 40% korting met mijn abonnement. 

 

Hoi ​@Kedengkedengkedeng,

Je kunt hiervoor het best contact opnemen met de NS Klantenservice. Bijvoorbeeld door te bellen naar 030-7515155 (ze zijn dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen dit voor je nakijken en eventueel corrigeren.

Op dit openbaar forum proberen reizigers andere reizigers te helpen, maar we kunnen uiteraard niet bij elkaars gegevens.


Reageer op de bevestigingmail dat ze je 40% dalkorting vergeten zijn.


De bevestigingsmail is n noreply

 


Ja dat gaat mijn volgende actie zijn.

Dank


Reageer