beantwoord

Teruggave van geld

• 28 december 2018
  • 5 reacties
  • 226 Bekeken

Ik heb op 25 december 2018 4 treintickets gekocht van welke 2 rail runners zijn.
We (mijn dochter en ik) moesten van Rdam naar Ede-Wageningen vandaag gaan en morgen 29ste terug.

Maar voor een persoonlijke reden gingen we niet meer, dus de treinkaartjes werden niet verzilverd.

Mijn vraag is:
Zou ik mijn geld terug kunnrn krijgen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 28 december 2018, 21:22

Hallo Rodoycka, welkom op onze Community!

De reactie van Thom klopt inderdaad. Je geeft aan dat ze nog niet zijn verzilverd. Ook in dat geval kun je het beste even contact op onze Klantenservice.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het e-tickets zijn, krijgt u ze helaas niet terug. Het is niet na te gaan of er mee gereisd is. Met kaartjes uit een automaat is er wel een mogelijkheid. Neem daarvoor contact op met Klantenservice. Het is wel erg druk nu. Ze zijn er elk uur van de week ook in de nacht.
Hallo Rodoycka, welkom op onze Community!

De reactie van Thom klopt inderdaad. Je geeft aan dat ze nog niet zijn verzilverd. Ook in dat geval kun je het beste even contact op onze Klantenservice.
Heel jammer dit! Dus ben ik zo €24 kwijt!
Heel jammer dit! Dus ben ik zo €24 kwijt!

Dan moet je toch een aardige tijd met NS klantenservice aan de lijn zitten het nummer is 030 7515155.
Dit is gewoon een nummer met een standaard tarief. Dan zou je bijna 4 uur aan de lijn moeten zitten om genoemd bedrag te verbellen.
Reputatie 7
Badge +3
Je bedoelt dat je je geld van de kaartjes niet terug krijgt? Dan had je blijkbaar e-tickets en heb je wel de kaartjes gedownload/geopend. In dat geval kan er niet meer gecontroleerd worden of ze gebruikt zijn. Bij e-tickets is geen restitutie mogelijk.

Reageer