beantwoord

Teruggave van geld voor niet gemaakte reis

  • 24 november 2019
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

We hebben vandaag de Stoomtrein en stoomboot tocht van Sinterklaas gedaan van Hoorn naar Medemblik. We dachten dat dit de Westfriese driehoek tocht was naar Enkhuizen en dat we dan voor Enkhuizen naar Hoorn treinkaartjes moesten kopen. Nu heb ik drie volwassenen en drie kindertreinkaartjes gekocht enkele reis 2e klas van Enkhuizen naar Hoorn voor vandaag. Echter deze waren dus niet nodig en we hebben de tocht niet gemaakt.

Kunnen we het bedrag van de zes kaartjes retour krijgen?

We reizen graag een andere keer weer met de trein.

Met vriendelijke groet, T. Kampstra

icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 24 november 2019, 20:41

Als dit E-tickets zijn @T. Kampstra en deze zijn al geopend is wijzigen of annuleren niet mogelijk. Zie daarvoor ook de voorwaarden.

Zijn het kaartjes uit automaat of loket, dan is retour geven meestal wel mogelijk

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Als dit E-tickets zijn @T. Kampstra en deze zijn al geopend is wijzigen of annuleren niet mogelijk. Zie daarvoor ook de voorwaarden.

Zijn het kaartjes uit automaat of loket, dan is retour geven meestal wel mogelijk

Reputatie 7
Badge

--

Reputatie 7
Badge +3

Bij e-tickets kan niet gecontroleerd worden of ze gebruikt zijn. Er kan dan ook geen geld terug gegeven worden. Mocht u ze niet geopend/gedownload/geprint/indeappgezet hebben dan zou u contact op kunnen nemen met de NS klantenservice via telefoon Twitter Facebook of chat om te kijken of er nog iets mogelijk is.

Kaartjes van loket/servicebalie/automaat kunnen als er niet mee ingecheckt is na de datum die er opstaat ingeleverd worden bij loket of servicebalie.

Das altijd een nadeel van het kopen van de e-tickets die waren ook niet nodig geweest. 

De e-tickets zijn hoogst waarschijnlijk niet van de NS maar via https://webshopstoomtram.recreatex.be/Exhibitions/Overview?Language=NL

Volgens mij is de Museumkaart ook zelfs geldig voor in de Stoomtram Hoorn - Medemblik. Als jullie misschien in het bezit hebben van een Museumkaart kunnen jullie daar ook gebruik van maken van die Stoomtram. Het is een tipje voor de volgende keer! :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +3

@CacaoHet gaat om treinkaartjes 2e klas van Enkhuizen naar Hoorn. Niet om stoomtramkaartjes.

Hoi T. Kampstra! Welkom op onze NS Community.

Zoals AbbeyRoad en MoDe aangeven is het helaas niet mogelijk om de e-tickets te vergoeden of wijzigen nadat deze verzilverd zijn. 

Reageer