Is er een mogelijkheid dat ik geld terug ontvang voor een niet gebruikt E-ticket?
Ik heb gisteren een E-ticket besteld voor vandaag, maar kan hier wegens ziekte helaas geen gebruik van maken.
Met vriendelijke groet,
b1994
In reactie op ErikVD:
Ik zou niet weten hoe? NS kan lijkt mij toch zelf zien of het e-ticket al gescand is of niet?
(Ik weet niet hoe ik op een nieuwe reactie moet reageren? Ik kan nergens een reactie knop vinden)
Beste antwoord door Herman NS
Hallo B1994,
Vervelend dat je door ziekte geen gebruik kon maken van jouw e-ticket. Als je jouw e-ticket hebt uitgeprint is kom je volgens de voorwaarden niet in aanmerking voor restitutie. Voor de vindbaarheid heb ik het topic verplaatst naar het subforum 'overige producten'.
Bekijk origineel
Vervelend dat je door ziekte geen gebruik kon maken van jouw e-ticket. Als je jouw e-ticket hebt uitgeprint is kom je volgens de voorwaarden niet in aanmerking voor restitutie. Voor de vindbaarheid heb ik het topic verplaatst naar het subforum 'overige producten'.