beantwoord

terugkrijgen geld e-ticket

• 7 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Is er een mogelijkheid dat ik geld terug ontvang voor een niet gebruikt E-ticket?
Ik heb gisteren een E-ticket besteld voor vandaag, maar kan hier wegens ziekte helaas geen gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,
b1994

In reactie op ErikVD:
Ik zou niet weten hoe? NS kan lijkt mij toch zelf zien of het e-ticket al gescand is of niet?
(Ik weet niet hoe ik op een nieuwe reactie moet reageren? Ik kan nergens een reactie knop vinden)
icon

Beste antwoord door Herman NS 7 oktober 2015, 11:32

Hallo B1994,

Vervelend dat je door ziekte geen gebruik kon maken van jouw e-ticket. Als je jouw e-ticket hebt uitgeprint is kom je volgens de voorwaarden niet in aanmerking voor restitutie. Voor de vindbaarheid heb ik het topic verplaatst naar het subforum 'overige producten'.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Gewone kaartjes uit de automaat zijn tegenwoordig ook enkel nog tot 30 min na aankoop weer in te wisselen-dit geldt ook voor de vele statons zonder loket. Vooral bedoeld voor vreemde vergissingen.
EN; met die sjipkaart had je dat soort problems niet gehad. Dan betaal je echt enkel als je echt reist-hoewel ik heel goed weet welke andere nare toestanden dat ding ook heeft.
Hallo B1994,

Vervelend dat je door ziekte geen gebruik kon maken van jouw e-ticket. Als je jouw e-ticket hebt uitgeprint is kom je volgens de voorwaarden niet in aanmerking voor restitutie. Voor de vindbaarheid heb ik het topic verplaatst naar het subforum 'overige producten'.
E-tickets worden niet gescand. Ze worden slechts op zicht gecontroleerd. Tenzij een in dit forum actieve NS'er er anders over denkt, lijkt me dit een gevalletje 'pech gehad'.
Zou je kunnen aantonen dat je het e-ticket niet hebt afgedrukt en ermee gereisd hebt?

Reageer