beantwoord

Terugreis van Eindhoven - Breda vandaag

• 24 oktober 2014
  • 7 reacties
  • 216 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Wij willen vandaag vanuit Eindhoven terug naar Breda. De trein zou rond 1.30 terug rijden, echter is dit niet meer het geval ivm de werkzaamheden bij TIlburg. Hoe kunnen wij nu het beste de terug reis plannen? Aangegeven wordt namelijk dat de bussen maar tot 24.00 rijden?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 24 oktober 2014, 11:03

De laatste optie in de Reisplanner is de bus van 0.05. De eerstvolgende optie die gegeven wordt is 06.20.

Vreemd genoeg doet de reisplanner alsof je in de tussengelegen uren niet per trein naar Breda kunt maar dat kan wel. Je kunt van Eindhoven naar Breda via Utrecht maar bent dan wel heel erg lang onderweg en mogelijk wil NS extra geld hebben voor deze rondrit.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge
De laatste optie in de Reisplanner is de bus van 0.05. De eerstvolgende optie die gegeven wordt is 06.20.

Vreemd genoeg doet de reisplanner alsof je in de tussengelegen uren niet per trein naar Breda kunt maar dat kan wel. Je kunt van Eindhoven naar Breda via Utrecht maar bent dan wel heel erg lang onderweg en mogelijk wil NS extra geld hebben voor deze rondrit.
Hallo Iin00, Het klopt dat de laatste bus om 0.05 uur gaat van Eindhoven naar Breda. Je kunt het beste je reis plannen in de reisplanner, hierin staan ook de bus tijden vermeld. Groet, Marjan
Hi Marjan,

Dankjewel voor je antwoord. Maar wanneer ik de tijden invoer, krijg ik aangegeven dat we rond 7.00u naar huis kunnen. Dit was niet helemaal de insteek. Wanneer ik kijk rond 2.00u, dan geeft ie een reisoptie via Utrecht. Dit is een goede optie, maar erboven staat een rode melding met: 'deze trein vervalt'. Houdt dit in dat de trein naar Utrecht vervalt? Of wordt hier gedoeld op de werkzaamheden tussen Eindhoven en Breda?
De reisadviezen rond 2:00 (1:30 en 2:30) vervallen beide vanwege de werkzaamheden. Dit is de trein richting Utrecht vanuit Eindhoven die vervalt, en hier kun je dus ook geen gebruik van maken. De optie van Marjan is wellicht de beste optie voor je in deze situatie.
Waarom zet de NS net als gisterennacht geen bussen in?
U bedoeld dan de optie van de reisplanner? Of de optie van de bus om 00.05?
Even een rectificatie, lin00 en Gouwtje: je kunt er vanuitgaan dat er vannacht wel nachtbussen rijden tussen Eindhoven en Breda. Ik heb het zojuist nagevraagd, en deze reisopties moeten nog verwerkt worden in de Reisplanner.

Reageer