beantwoord

Terugvragen geactiveerd kaartje

• 27 februari 2020
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Vandaag een kortingskaart via VakantieVeilingen besteld en geactiveerd. Bij inchecken bleek dat ik buiten de daluren viel. Ik moest een gewoon kaartje kopen. Dus dubbel betaald. De kortingskaart dus eigenlijk niet gebruikt. Hoe kan ik deze terugvragen?

icon

Beste antwoord door Danny NS 27 februari 2020, 17:52

Hoi Onno1964 en welkom bij de NS Community!

Spijtig om te horen dat je alsnog een kaartje moest kopen.

We kunnen de tickets niet blokkeren bij de poortjes of bij de conducteur. Om deze reden hebben wij in onze voorwaarden opgenomen dat het ticket na aanschaf niet meer gewijzigd of geblokkeerd kunnen worden. We zijn ermee bezig om dit in de toekomst wel mogelijk te maken, maar voor nu kan ik conform de voorwaarden niks voor je betekenen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Onno1964 en welkom bij de NS Community!

Spijtig om te horen dat je alsnog een kaartje moest kopen.

We kunnen de tickets niet blokkeren bij de poortjes of bij de conducteur. Om deze reden hebben wij in onze voorwaarden opgenomen dat het ticket na aanschaf niet meer gewijzigd of geblokkeerd kunnen worden. We zijn ermee bezig om dit in de toekomst wel mogelijk te maken, maar voor nu kan ik conform de voorwaarden niks voor je betekenen.

Reputatie 5
Badge

Je kan elke trein nemen BUITEN de spits-dus als dit de avondspits betreft kan je makkelijk zat wat verschuiven. Enkel als je beslist ergens voor 9.00 moet zijn en doordeweeks dan lukt dit niet. Beter lezen vooraf is weer eens de beste raad achteraf als de soep te heet is of het kalf verdronken etc.

Als het om een dagretour gaat, dan kan je vrijwel altijd toch minstens 1 van de 2 ritten benutten.

Reageer