beantwoord

Ticket

  • 16 december 2017
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Ik heb 1 ticket gekocht via de NS Reisplanner app. Maar door gehaast een kaartje te bestellen, heb ik niet goed gekeken naar de geboortedatum. wat moet ik nu doen? Het moet zijn 09-02-1995 en er staat 16-12-1999
icon

Beste antwoord door Slidestops 16 december 2017, 09:14

Formeel gezien is het ticket niet geldig. Als de rest van de gegevens wel klopt, meldt je dan voor de reis even bij de conducteur, dan zal die beslissen of het wel of niet goed is. Als je je van te voren meld, acht ik die kans heel groot. Ik kan echter geen garantie geven, omdat je er geen recht op hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Formeel gezien is het ticket niet geldig. Als de rest van de gegevens wel klopt, meldt je dan voor de reis even bij de conducteur, dan zal die beslissen of het wel of niet goed is. Als je je van te voren meld, acht ik die kans heel groot. Ik kan echter geen garantie geven, omdat je er geen recht op hebt.

Reageer