beantwoord

Ticket

• 24 december 2017
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb me ticket al uitgerpint en is geldig vanaf 29december maar ik bedoelde hem op 28december kan ik gewoon de 28ste met mijn kaart reize of moet het perse op 29december
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 december 2017, 21:02

Als een ticket vanaf de 29e geldig is, dan is een uvb van 50 euro op 28 december een risico. Plus de prijs van een kaartje vol tarief! Dus nee, niet doen.

Of de 29e reizen en anders een kaartje voor de 28e kopen.
Bekijk origineel

4 reacties

Als een ticket vanaf de 29e geldig is, dan is een uvb van 50 euro op 28 december een risico. Plus de prijs van een kaartje vol tarief! Dus nee, niet doen.

Of de 29e reizen en anders een kaartje voor de 28e kopen.
Ooh okee dank u wel
ik heb op 23 december 2017 gereisd van den haag CS naar Schiphol met iemand die een NS kaart heeft, samenreiskorting heeft van 40%. Ik ben vergeten uit te checken.
Reputatie 7
Badge +4
U had normaal vijf euro moeten betalen. Vermoedelijk is er bij het inchecken vijf euro afgegaan. U heeft dus vijf euro te veel betaald.

Als u een keer vergeet in- of uit te checken heeft dat geen grote gevolgen. Het kan een keer gebeuren en er is verder geen sanctie op.

U kunt eventueel uw te veel betaalde geld terugvragen bij klantenservice. Ze zijn er nu ook.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.

Reageer