beantwoord

ticket cancellation

  • 4 October 2021
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Hello, I bought a Duiven - Ede Wageningen ticket today in the name of V Pronova and J Jerabek.  Unfortunately, we did not take the train today and therefore did not use the tickets.  I want to ask if the tickets can be canceled and refunded money?

Thank you, V Pronova

icon

Beste antwoord door Sascha NS 4 October 2021, 14:51

Bekijk origineel

4 reacties

Mijn vluchten zijn gecancelled dus ik hoef geen tickets naar en van Schiphol. Ik wil deze cancellen en mijn betaling terugvragen. Hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +3

Hoi AnjavN,

In principe wordt er geen geld teruggegeven voor e-tickets. Maar je zou in dit geval contact op kunnen nemen met de klanteNService en hopen dat ze uit coulance toch iets voor je kunnen betekenen. Contact opnemen kan telefonisch (030-7515155), per chat of via Facebook of Twitter.

Reputatie 7
Badge +3

Mijn vluchten zijn gecancelled dus ik hoef geen tickets naar en van Schiphol. Ik wil deze cancellen en mijn betaling terugvragen. Hoe doe ik dat?

Als de tickets niet gedownload zijn contact opnemen met NS klantenservice. Zijn ze wel gedownload dan declareren bij jouw reis/annuleringsverzekering.

Good afternoon V. Pronova. Welcome to the NS Community.

A ticket can only be reimbursed if you haven't collected it yet. If you haven't, please contact Customer Support and they'll help you out. 
Choosing not to use the ticket doesn't warrant a reimbursement I'm afraid.

Reageer