beantwoord

ticket doet het niet

  • 26 mei 2021
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Ik koop net een ticket via mijn mobiel en die doet het niet. Hij laad hem niet en vraagt telkens of ik hem later wil laden. Ik heb dus nog een ticket moeten kopen op het station zelf. De totale reis haarlem-uitgeest kost mij nu 4,60 voor de mobiele ticket en 5,60 voor het kaartje die ik op het station moest kopen. Graag wil ik mijn 4,60 terug van de mobiele ticket aangezien die niet werkt. Ik kon er ook niet op wachten want ik moet de trein halen voor mijn werk.

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 mei 2021, 07:42

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 3

Ik koop net een ticket via mijn mobiel en die doet het niet. Hij laad hem niet en vraagt telkens of ik hem later wil laden. Ik heb dus nog een ticket moeten kopen op het station zelf. De totale reis haarlem-uitgeest kost mij nu 4,60 voor de mobiele ticket en 5,60 voor het kaartje die ik op het station moest kopen. Graag wil ik mijn 4,60 terug van de mobiele ticket aangezien die niet werkt. Ik kon er ook niet op wachten want ik moet de trein halen voor mijn werk.

Ik zou gewoon € 5,60 terugvragen. Je hebt een E-ticket besteld en die wordt niet geleverd en nu moet je dus een duurder kaartje uit de automaat halen. Het geld voor het laatste kaartje dien je volgens mij terug te krijgen.

Goedemorgen LCmalta. Welkom bij de NS Community.

Er was eerder vandaag een storing in de levering van e-tickets. Mijn excuses voor het ongemak. In contact met de Klantenservice zal het duurdere vervoersbewijs uiteraard gerestitueerd worden.

Reageer