beantwoord

Ticket gekocht maar niet in te vinden.

• 30 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 300 Bekeken

Ik heb een kaartje gekocht en waneer ik die probeerde te verzilveren bij de stap van dowloaden of uitprinten is het ineens uit gegaan en ik kan mijn ticket niet meer vinden wat moet ik doen ?
icon

Beste antwoord door Thom 30 augustus 2019, 12:52

Kijk eens bij de reclame, dan wel bij de de junkmail. De computer afsluiten, en het dan proberen met een andere browser, helpt in een enkel geval. Lukt dat ook niet, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155 of via social media.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens bij de reclame, dan wel bij de de junkmail. De computer afsluiten, en het dan proberen met een andere browser, helpt in een enkel geval. Lukt dat ook niet, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155 of via social media.
Hallo Lianaa en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je jouw kaartje niet meer kunt vinden. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice, net als Thom. Kom je er zo verder uit?
hallo,
ik heb via een actie 2 enkele treinkaartjes gekocht, en heb de mail doorgestuurd waar de kaartjes naartoe mesten. maar ik heb maar 1 ticket ontvangen en het juiste email adres doorgegeven.
Vervelend! Heb je al de Klantenservice gevraagd zoals mijn collega Jouke NS al eerder aangaf?
ja dat heb ik al gedaan en die adviseerde om contact op te nemen met actievandedag.nl, dat heb ik gedaan. maar van hun moest ik weer contact met jullie opnemen.
Dat is vreemd! Stuur je mij een priv├ębericht met je couponcode? Dan help ik je verder.
@Noalouwers11 Ik heb nog niks van je mogen vernemen. Kan ik er vanuit gaan dat het probleem is verholpen?
het is opgelost heb contact opgenomen met de klantenservice.
Fijn om dat te vernemen. Bedankt voor het melden.

Reageer