beantwoord

Ticket gekocht met verkeerde datum

  • 9 mei 2018
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Gisteravond dd 080518 heb ik een treinkaartje gekocht met de bedoeling om hier vandaag woensdag mee te reizen.
Per vergissing heb ik de datum niet op 09-05-2018 laten staan maar op dinsdag 08-05-2018.
Aan dit kaartje had ik dus niets. Mijn zoontje moest vandaag 09-05-2018 met de trein naar school.
Dus nog maar een nieuw kaartje nu met dd 9-05-2018 gekocht.

Hoe kan ik de kosten van het kaartje Retour Best - Vught ad € 9,20 vergoed krijgen ?

Graag uw volledige info,

Met vriendelijke groeten,

Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator.
icon

Beste antwoord door Thom 9 mei 2018, 16:02

In zijn algemeenheid doet u er goed aan geen privegegevens te vermelden op een openbaar forum en ze weg te halen. Het is hier geen postadres van NS. U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Succes is echter bepaald niet gegarandeerd, want u kunt gewoon reizen met het oorspronkelijke kaartje.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
In zijn algemeenheid doet u er goed aan geen privegegevens te vermelden op een openbaar forum en ze weg te halen. Het is hier geen postadres van NS. U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Succes is echter bepaald niet gegarandeerd, want u kunt gewoon reizen met het oorspronkelijke kaartje.

Reageer