beantwoord

ticket in ns app

• 10 september 2019
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Mijn ticket gekocht via de ns app wil niet laden, appblijft hangen op laden en de afschrijving heeft wel plaatsgevonden van de bankrekening. Is dat dan voldoende om mee te reizen?
icon

Beste antwoord door Thom 10 september 2019, 10:18

Nee, in geen geval. U kunt niet reizen met een verhaal, u moet echt een geldig vervoersbewijs hebben. Op uw afschrijving is de te maken reis ook niet te zien. Het kan zelfs voor een ander geweest zijn. U kunt hier niet mee reizen of een poortje openen. U loopt nog kans op een boete van 50 euro ook, beetje zonde.

U kunt veel beter even contact opnemen met Klantenservice, er gaan meer dingen mis vanochtend zo te zien. Die kunnen het meestal wel in orde maken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, in geen geval. U kunt niet reizen met een verhaal, u moet echt een geldig vervoersbewijs hebben. Op uw afschrijving is de te maken reis ook niet te zien. Het kan zelfs voor een ander geweest zijn. U kunt hier niet mee reizen of een poortje openen. U loopt nog kans op een boete van 50 euro ook, beetje zonde.

U kunt veel beter even contact opnemen met Klantenservice, er gaan meer dingen mis vanochtend zo te zien. Die kunnen het meestal wel in orde maken.
Hallo ClaudiaToday en welkom bij de NS Community.

Helaas, net als Thom al aangeeft, is een betalingsbewijs geen geldig ticket. Je kunt daarmee ook geen poortjes openen, wat met een ticket wel kan. In het ergste geval koop je op het station een los ticket om mee te reizen en vraag je vervolgens via onze NS Klantenservice restitutie voor je dubbele vervoerbewijs. Laat je ons weten hoe het is afgelopen?
Reputatie 5
Badge
Als het laden in de app niet werkt, dan kun je via de link in je e-mail ook nog de pdf downloaden. Ik doe voor de zekerheid altijd allebei, laden in de app en pdf downloaden.

Een betalingsbewijs is zoals aangegeven inderdaad nooit een geldig ticket.
Hele goede aanvulling, masd! Daar had ik niet aan gedacht.

Reageer