beantwoord

Ticket kan niet verzilverd worden

• 1 mei 2019
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

Hebben meerdere mensen hier last van? etickets gekocht maar als ik ze wil downloaden krijg ik de volgende melding: Bestand niet gevonden

Fout tijdens het verbinden met www.ns.nl. , hebben meer mensen hier last van?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 1 mei 2019, 11:41

Goedemorgen,

Er is op dit moment inderdaad een storing gaande. Je kunt het beste een los kaartje kopen en de reis maken die je had willen maken (passend binnen de voorwaarden van je ticket).
Je kan dan morgen onze klantenservice contacten, dan verrekenen we de kosten.

Ik heb de titel van dit topic wat aangepast, zodat deze beter vindbaar is.
Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb er ook last van
Ik heb exact hetzelfde probleem en ik zou vandaag een dagje treinen. Ik probeer het al super lang en krijg de klantenservice niet te pakken
kreeg klantenservice ook niet te pakken, hoe kan ik morgen op reis gaan zo 😞
Hebben meerdere mensen hier last van? etickets gekocht maar als ik ze wil downloaden krijg ik de volgende melding: Bestand niet gevonden

Fout tijdens het verbinden met www.ns.nl. , hebben meer mensen hier last van?

Ja, niet te downloaden, niet naar de app, niet uit te printen en de klantenservice niet te bereiken! Ook geen oplossing op de site te vinden...
Goedemorgen,

Er is op dit moment inderdaad een storing gaande. Je kunt het beste een los kaartje kopen en de reis maken die je had willen maken (passend binnen de voorwaarden van je ticket).

Ik heb de titel van dit topic wat aangepast, zodat deze beter vindbaar is.
Goedemorgen,

Wanneer zal de storing opgelost zijn?
Helaas is dat niet te voorspellen, er wordt aan gewerkt. Als je morgen wilt reizen kan je het later vandaag nogmaals proberen het ticket te laden.

Reageer