beantwoord

ticket komt niet binnen niet

  • 10 december 2020
  • 5 reacties
  • 407 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb vandaag een eticket besteld, deze heb ik betaald via ideal maar heb de etiket niet ontvangen in mijn email of ns app.. heel vervelend..

icon

Beste antwoord door Robert B 10 december 2020, 19:38

Welkom bij de NS Community!

Je bent niet de enige als ik het zo lees (normaal gesproken heb je een ticket binnen een uur en vaak veel sneller), dus neem contact op met de klantenservice (Chat, Twitter, Facebook of telefonisch) als het eerder wel goed gegaan is, en de mail dus niet in de spambox beland is.

Iemand anders had het opnieuw geprobeerd en toen wél meteen ontvangen, op de eerste zit ze nog steeds te wachten.

Koop desnoods een los kaartje uit een automaat, als je een e-ticket niet op tijd hebt.

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je bent niet de enige als ik het zo lees (normaal gesproken heb je een ticket binnen een uur en vaak veel sneller), dus neem contact op met de klantenservice (Chat, Twitter, Facebook of telefonisch) als het eerder wel goed gegaan is, en de mail dus niet in de spambox beland is.

Iemand anders had het opnieuw geprobeerd en toen wél meteen ontvangen, op de eerste zit ze nog steeds te wachten.

Koop desnoods een los kaartje uit een automaat, als je een e-ticket niet op tijd hebt.

E ticket niet ontvangen 

Reputatie 7
Badge +3

E ticket niet ontvangen 


Inmiddels wel ontvangen?

Hoi Pel12345, welkom op onze NS Community. Vervelend dat hij niet gelijk binnen kwam! Ik heb hem even nagestuurd. Kun je bevestigen of je hem hebt ontvangen?

Badge +3

Hoi Pel12345, welkom op onze NS Community. Vervelend dat hij niet gelijk binnen kwam! Ik heb hem even nagestuurd. Kun je bevestigen of je hem hebt ontvangen?

Hoe zou dat inderdaad afgelopen zijn @Pel12345?

Reageer