beantwoord

ticket laden

• 29 februari 2020
  • 10 reacties
  • 136 Bekeken

ik heb een ticket in pdf afgedrukt maar wil die ook in mijn NS op mijn smartphone laden, maar dit lukt niet

icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 februari 2020, 15:52

Goedemiddag unieke en welkom bij de NS Community!

Dat is inderdaad vreemd dat de e-mail is verdwenen, dat zou niet moeten gebeuren. Via de e-mail zou je weer terug kunnen keren naar de zogenaamde ‘Persoonlijke Pagina’, via welke je het ticket in de app kunt laden.

Mocht je de e-mail echt niet meer kunnen vinden, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen de e-mail dan opnieuw versturen.We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3

Als je de mail (Zo haalt u uw tickets op) op je smartphone opent en dan op de knop in de mail drukt zou het ticket in de app geïmporteerd moeten kunnen worden. Open desnoods eerst de NS app en ga daarna pas naar de mail.

Of krijg je een foutmelding dat het niet gelukt is om te importeren? Of gaat het misschien om een internationaal ticket?

nee, ik had een ticket geladen, maar een tweede lukt niet omdat de mail niet meer zichtbaar is nadat ik het ticket had afgedrukt

Badge +3

Dat is vreemd, mails zouden niet vanzelf moeten verdwijnen natuurlijk. Ook niet bij de spam terug te vinden?

nee

Goedemiddag unieke en welkom bij de NS Community!

Dat is inderdaad vreemd dat de e-mail is verdwenen, dat zou niet moeten gebeuren. Via de e-mail zou je weer terug kunnen keren naar de zogenaamde ‘Persoonlijke Pagina’, via welke je het ticket in de app kunt laden.

Mocht je de e-mail echt niet meer kunnen vinden, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen de e-mail dan opnieuw versturen.We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u de ns-app wel geladen? Dan moet het na het openen automatisch gaan. Gebruikt u hetzelfde emailadres?

Verder: zie boven.

ik heb gisteren twee tickets besteld, de eerste heb ik in de NS app geladen en ook geprint, de tweede heb ik geprint, maar daarna kon ik de mail niet meer vinden om hem ook nog in de app te laden

Reputatie 6
Badge +1

Heeft u deze niet per ongeluk verwijderd? U kunt eventueel kijken of ze in de map verwijderde items staan. Of dat het mogelijk is om de email te herstellen. 

probleem is opgelost

Dat is goed om te lezen! 

Reageer