beantwoord

ticket niet beschikbaar

• 18 juli 2021
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo, ik had vandaag een jongerendagkaart gekocht van 7,50 zodat ik kon reizen alleen ik kwam er bij de poortjes achter dat hij niet bij “mijn tickets” stond in de app en omdat ik haast had moest ik er dus snel nog 1 kopen. Nu is er op mijn rekening dus 2 keer 7,50 euro afgeschreven maar bij mijn tickets heb ik nogsteeds maar 1 jongerendagkaart… Kan ik die 7,50 terug krijgen die ik heb betaald voor de jongerendagkaart die niet in “mijn tickets” stond? Ik heb wel een mail gekregen dat ik hem heb gekocht alleen die kan je niet gebruiken als vervoersbewijs…

icon

Beste antwoord door Robert B 19 juli 2021, 18:55

Zouden die tickets automatisch in de NS app moeten komen (omdat ze ook ‘exclusief’ via de app te koop zijn, wat niet waar is)…

Of krijg je dan net als bij andere e-tickets een mail met een knop om dat alsnog te doen?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice. Bij twee volledig identieke kaarten wil men nog wel eens een van beide teruggeven. Zij kunnen bij uw gegevens, wij niet. Klantenservice is dag en nacht bereikbaar, nu ook. Gezien de fraudegevoeligheid van e-tickets wordt het nauwkeurig nagegaan.

Het was wel verstandig geweest u van te voren even te vergewissen.

Badge +3

Zouden die tickets automatisch in de NS app moeten komen (omdat ze ook ‘exclusief’ via de app te koop zijn, wat niet waar is)…

Of krijg je dan net als bij andere e-tickets een mail met een knop om dat alsnog te doen?

Reageer