ticket niet ontvangen

  • 4 februari 2020
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb een ticket betaald online maar heb niks ontvangen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn meer meldingen dat het langer duurt dan normaal. In theorie is het maximaal een uur, in de praktijk normaal binnen een minuut. Ik ben bang dat er storing is in het systeem. Als het er na een uur niet is, neem dan contact op met Klantenservice. U bent uw geld trouwens nooit kwijt.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Hallo bartdiepstraten en welkom bij de NS Community. 

Zoals Thom al aangeeft zijn er problemen met het leveren van de tickets. We werken hard aan een oplossing. Vooralsnog lijkt het erop dat de tickets wel aankomen maar vertraagt. Mocht dat niet het geval zijn kun je contact opnemen met onze Klantenservice via aangegeven kanalen in het bericht van Thom

Reageer