beantwoord

ticket ns app

  • 18 september 2020
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

Beste, 

Zojuist een bestelling voor een ticket via de ns app gedaan, alleen deze stond niet gelijk in het overzicht en dus niet tijdig kunnen gebruiken 

Daarom vooralsnog een ticket gekocht en daarmee dubbele kosten gemaakt 

Met vriendelijke groet,

Nishida van Os 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 september 2020, 08:45

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Ik raad u aan via internet contact op te nemen, zodat de afbeelding kan worden bijgevoegd.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Ik raad u aan via internet contact op te nemen, zodat de afbeelding kan worden bijgevoegd.

Reputatie 7
Badge +3

Een e-ticket ontvang je meestal in een kwartier, maar het kan ook een uur duren. Iets om rekening met te houden voor de volgende keer.

Als het e-ticket inmiddels heeft ontvangen open het niet. Neem contact op met NS klantenservice voor restitutie.

Reageer