beantwoord

Ticket op ns app laden

  • 22 december 2018
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Ik heb zojuist twee enkele reizen gekocht. Deze wil ik in de app laden. Echter alleen de eerste enkele reis kan worden geladen, de tweede niet. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Iris NS 23 december 2018, 13:42

Goedemiddag mvangestel,

wat vreemd en vervelend dat dit gebeurt. Ik hoop dat het inmiddels wel gelukt is. Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag mvangestel,

wat vreemd en vervelend dat dit gebeurt. Ik hoop dat het inmiddels wel gelukt is. Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer