beantwoord

Ticket printen en in app laden ?

• 7 februari 2019
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo, kun je een reis ticket uitprinten en tegelijkertijd voor de zekerheid ( bv als het papier door nat regenen niet meer leesbaar is) ook laden in de app? Of is het of/ of ?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 februari 2019, 13:27

Hallo Miepmiep en welkom bij de NS Community.

Voor zover ik kan nagaan is het mogelijk om je ticket zowel uit te printen als in de app te laden. Daarbij dien je, voor zover ik weet, wel eerst het ticket in de app te laden. Andersom lukt dat helaas niet.
Bekijk origineel

4 reacties

Het kan voor zover ik weet allebei. Overigens wordt tegenwoordig ook de PDF, die oa gebruikt wordt bij printen geaccepteert op te telefoon. Onze controlerichtlijnen zijn op dat gebied versoepeld.
Hallo Miepmiep en welkom bij de NS Community.

Voor zover ik kan nagaan is het mogelijk om je ticket zowel uit te printen als in de app te laden. Daarbij dien je, voor zover ik weet, wel eerst het ticket in de app te laden. Andersom lukt dat helaas niet.
Reputatie 7
Badge +4
Het kan zeker allebei. Ik doe het altijd zo. Als de batterij onverhoopt leeg raakt, heb je toch nog een kaartje.
Bedankt voor de snelle reacties. Het is me duidelijk. Ondertussen geprint en het ticket in de app kunnen zetten. 🙂

Reageer