Ticket voor verkeerde dag

  • 12 november 2018
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb toenet een ticket op de ns app gekocht voor morgen. Krijg ik een mail heb ik mijn ticket staat er geldig op 12-11-2018 terwijl ik hem voor 13-11-2018 heb gekocht. Hoe kan dit opgelost worden of geld terug? Gr rik

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
wanneer je het ticket nog niet geopend hebt, dan kun je proberen om via de klantenservice je geld terug te krijgen.
Heb je hem wel geopend dan heb je pech, NS kan niet controleren of je er mee gereisd hebt, dus je krijgt dan niets terug.
volgens de voorwaarden die je geaccepteerd hebt bij koop heb je geen recht op geld terug.
Welkom bij de Community, Djrik.

MoDe heeft gelijk. E-tickets kunnen alleen worden gerestitueerd als deze niet zijn geopend. Als de tickets eenmaal zijn geopend is er voor onze Klantenservice geen enkele mogelijkheid om te controleren of de tickets wel of niet zijn gebruikt. Daarom zijn de voorwaarden ook ontzettend streng en kan het ticket niet worden ingeleverd en worden terugbetaald.

Reageer