beantwoord

tickets

  • 21 May 2022
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Hoi, Ik wou binnenkort een dagje trein met m’n moeder en ik ga dan gebruik maken van een jongerendagkaart a 7,60 maar waar kan mijn moeder die dag het best gebruik van maken? Ze heeft geen ov chipkaart.

icon

Beste antwoord door Thom 21 May 2022, 22:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

E-ticket vol tarief

Reputatie 7
Badge

Waar willen jullie naar toe? 

Waar willen jullie naar toe?
 

Richting Deventer/Zutphen vanaf Hoogeveen

Reputatie 7
Badge +3

Of een Vroegboek Dal kaartje, minstens 4 dagen van tevoren boeken met 10% korting. https://www.ns.nl/uitgelicht/vroegboekdal

Let wel op dat eenmaal gedownload/geopend/geprint een e-ticket niet meer te wijzigen/annuleren is.

Reputatie 7
Badge

Een NS Dagkaart volle prijs is 55,80 euro. Anders even op de spoordeelwinkel kijken of er een leuke aanbieding tussen zit.

Reputatie 7
Badge +1

gewoon kaartje kopen-van machine of via online. DUS dat betekent wel dat je moet bedenken welke reis het wrodt.

Er is een ALTern: een dagkaart OFF-peak (voor ALLE OV), geldt dus ZA hele dag, maar die is rond de 44€. Enkel als chipkaartje uit automaat. Lijkt me een beetje veel.

Reputatie 2

Advies: gewoon een kaartje kopen bij de automaat. neem er eventueel de tijd voor door ruim van te voren naar het station te gaan. 4 dagen van te voren een ‘vroegboek-kaartje of e-ticket is niet echt handig, als de reis niet gemaakt wordt. Je krijgt dan geen geld terug.

Reputatie 7
Badge +4

Koop een Weekendvrijabonnement voor moeder van 31 euro, dat is goedkoper dan een dagkaart en ook meestal goedkoper dan een retour. U bent dan al gedekt voor uw ene. reisje, maar dan kan moeder desnoods zelfs vier of vijf weekenden vrij reizen. U koopt u er dan gewoon af en toe nog een jongerenkaartje bij, of ook Weekendvrij. ;-)

Reageer