tickets activeren.

• 19 juli 2015
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

Door omstandigheden ben ik te laat met het activeren van mijn tickets. Ik heb hier wel al voor betaald. Is er een mogelijkheid om deze alsnog te verzilveren.

6 reacties

Hallo tijfie. Welkom op het NS serviceforum! Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het naar het subforum overige producten verplaatst. Kan je aangeven over welk soort ticket dit precies gaat? Was het een actie van bijvoorbeeld de Spoordeelwinkel? Dit lees ik graag om je verder te kunnen helpen. Mocht je graag sneller geholpen willen worden dan kan je ook altijd even bellen met onze telefonische Klantenservice via het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (lokaal tarief).
Het was een ticket van de Hema.
Badge
Het was een ticket van de Hema.

Bedoel je De dagkaart Hema voor € 17,50 voor 1 volwassene en 2 kinderen? Deze kon je verzilveren t/m 17 juli 2015. Deze actie is afgelopen en je kan het niet meer verzilveren.
Ik vind het erg flauw dat een kaart die een paar dagen verlopen is en waar ik dus voor heb betaald niet meer te gebruiken is. Ik ga eens uitzoeken of dat zo maar kan.
Ze zijn goedkoper omdat ze maar een bepaalde periode geldig zijn.

Dus ja dat kan zomaar....
Zie zo'n Hema-ticket als een soort waardebon, die hebben vaak ook een gelimiteerde geldigheid. Jammer maar ik denk dat je het geld kwijt bent.

Reageer